جان کنستانتین توسط عنوانی تازه با تام تیلور همراه می‌شود

فارغ از انتقادهای بسیاری که گاهاً به کیفیت کاری تام تیلور (نویسنده‌ی آثاری چون DCeased و All-New Wolverine) توسط افراد مختلف وارد شده است، نمی‌توان نسبت به این موضوع چشم‌پوشی کرد که حضور او یک برگ‌برنده در زمینه‌ی فروش می‌باشد. چرا که اکثر آثار او، خصوصاً آن‌هایی که در انتشارات دی سی خلق کرده است، همگان از فروش بالایی برخوردار بوده‌اند. این نویسنده‌ی استرالیایی که طی چند وقت اخیر درگیر گسترش دنیایش در عنوان DCeased بود، اکنون با خبری عجیب باری دیگر تیتر نخست منابع خبری شده است: او و دریک رابرتسون مینی‌سری سه قسمتی‌ای را برای شخصیت جان کنستانتین خلق خواهند کرد!

این کمیکِ به‌ظاهر کوتاه، Hellblazer: Rise and Fall نام دارد و جزئی از آثار زیرمجموعه‌ی بلک لیبل محسوب می‌شود. تیلور راجع‌به نگارش چنین عنوانی گفت:

این یک کتاب شدیداً غیرمعموله. اما من در واقع می‌خوام به مخاطب‌ها همون جان کنستانتینی رو بدم که قبلاً دیدنش. می‌خوام همون یارویی که از میون سایه‌ها به همراه پوزخند و سیگار روشنش و البته همه‌ی پاسخ‌ها بیرون می‌اومد رو بنویسم. من داستانی از هراس و ناراحتی و همین‌طور چیره بر وحشت محض می‌خوام!

تیلور در ادامه طی برخی توییت‌ها، به علاقه‌اش نسبت به ران جیمی دلانو و گارث انیس در مجموعه کمیک‌های جان کنستانتین: دوزخ‌افروز اشاره کرد و طبق دیگر صحبت‌های ذکر شده‌اش، می‌توان این‌گونه دریافت که او بیش از هر چیز قرار است داستانی با رنگ و بوی آن عناوین را خلق کند. همچنین او بیان کرده که به‌نظرش جان کنستانتین قهرمان استاندارد و بی‌نقصی که مردم انتظار دارند نمی‌باشد؛ از او اشتباهات فراوانی سر می‌زند و حتی در این مواقع افرادی که در اطرافش به‌سر می‌برند، آسیب می‌بینند.

Hellblazer: Rise and Fall

Hellblazer: Rise and Fall
نویسنده: تام تیلور
طراح و طراح کاور: دریک رابرتسون

در مینی‌سری Hellblazer: Rise and Fall که توسط تام تیلور و دریک رابرتسون خلق شده و در ماه سپتامبر انتشار می‌یابد، یک میلیاردر به‌طور مرموزی از میان آسمان به مقصد زمین سقوط می‌کند و به‌صورت مهیبانه‌ای توسط منار کلیسا به سیخ کشیده می‌شود! افراد دیگر نیز بزودی با شکلی مشابه به سرنوشت یکسان دست پیدا می‌کنند و از آن هم عجیب‌تر این است که بال‌های فرشته‌گونه‌ای را هم در پشت‌شان دارند. جسدهای بعدی‌ای که این پروسه را دنبال می‌کنند، سبب شایع شدنِ ترس و دلهره می‌شوند. این پدیده کارآگاه آیشا باخاری را به چالش می‌کشد. تا آن زمان که او توسط دوست دوران کودکی‌اش، جان کنستانین، ملاقات می‌شود.


هر کدام از سه شماره‌ی این مینی‌سری ۴۸ صفحه خواهند داشت و در ابعاد استاندارد سایر آثار زیرمجموعه‌ی بلک لیبل چاپ خواهند شد. همچنین درجه‌ی سنی این اثر نیز به افراد بزرگسال تعلق دارد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments