گوست رایدر کیهانی با عنوان جدیدی بازخواهد گشت

گوست رایدر کیهانی (Cosmic Ghost Rider) از شخصیت های جدید و جذاب انتشارات مارول است که با یک مینی سری مفرح به مخاطبان معرفی شد. این شخصیت که در اصل نسخه‌ای پیر از فرانک کسل (Punisher) می باشد؛ در سری جدید کمیک های محافظین کهکشان نیز حضور داشت و نام خود را به عنوان یکی از شخصیت های کیهانی محبوب دنیای مارول ثبت کرد. حالا که سری محافظین کهکشان به پایان راه خود نزدیک می شود، می توانیم فرانک کسلِ پیر را در مینی سری جدیدی همراهی کنیم؛ یک مینی سری تازه که در آن گوست رایدر کیهانی با خواست خود، به زندان می رود.

داستان این مینی سری در رابطه با ورود گوست رایدر کیهانی به یک زندان میان کهکشانی، و آزادی تمام خلافکاران می باشد. این مینی سری به دست دنیس هوپلس هالوم نوشته و توسط اسکات هپبورن طراحی خواهد شد. همچنین در قسمت اول این عنوان، خالقین شخصیت گوست رایدر کیهانی یعنی دانی کیتس و جف شاو برای خلق داستانی کوتاه بازخواهند گشت. خلاصه‌ی قسمت اول این مینی سری به شرح زیر است:

Revenge of the Cosmic Ghost Rider

Revenge of the Cosmic Ghost Rider #1
نویسندگان: دنیس هوپلس هالوم و دانی کیتس
طراحان: اسکات هپبورن و جف شاو
طراح کاور: اسکات هپبورن

گوست رایدر کیهانی برگشته رفقا! اما با سابقه‌ای که او دارد خیلی طول نمی کشد که قانون، این فرانک کسلِ پیر را گیر بیندازد و او را به غل و زنجیر ببند. اما طفلکی قانون که نمی داند این روزها، غل و زنجیر اسلحه های تازه‌ی فرانک کسل می باشند. و حالا در این زندان بین کهکشانی، گوست رایدر کیهانی سلول خود را به سلولی برای مبارزه با تمام زندانیان تبدیل می کند. چه کسی آخرین فضایی بازمانده خواهد بود؟ جواب را در این مینی سری تازه به نویسندگی دنیس هوپلس هالوم (نویسنده‌ی سری Marvel’s Spider-Man: City at War) و طراحی اسکات هپبورن (از طراحان عنوان Deadpool) پیدا کنید! و البته داستان کوتاهی که آغازگران این بلبشو، دانی کیتس (نویسنده‌ی رویداد Absolute Carnage) و جف شاو (از طراحان عنوان Guardians of the Galaxy) خلق کرده‌اند را نیز از دست ندهید.


مینی سری پنج قسمتی Revenge of the Cosmic Ghost Rider در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments