جاک کمیک جدیدی برای بتمن خلق می‌کند

در بین اشخاصی که سبک کاری آنان هیچگاه از ذهن هواداران پاک نمی‌شود، نام «جاک» و آن شیوه‌ی دهشتناک و در عین حال رضایت‌بخش طراحی‌اش، خوش می‌درخشد؛ طراح خوش‌نام و صاحب سبکی که خوشبختانه تا‌به‌حال چندین بار هنر خود را به دنیای «بتمن» قرض داده است. اما این‌بار او قرار است پا را فراتر بگذارد و نه‌تنها طراحی یک عنوان جدید از شوالیه‌ی تاریکی را برعهده بگیرد، بلکه خود نیز نویسند‌ه‌ی آن باشد!

نام کمیک جدید جاک، Batman: One Dark Knight می‌باشد و طی سه قسمت از طریق زیرمجموعه‌ی بلک لیبل و برای مخاطبان بزرگسال منتشر خواهد شد. این اثر از تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) شروع به انتشار خواهد کرد و گفته می‌شود که طی آن شاهد گیر افتادنِ بتمن در بدترین بخش شهر خواهیم بود؛ آن هم در حالی که برق کلِ گاتهام قطع شده است. جاک هنگام رونمایی از این اثر گفت:

فکر کنم بیشتر طرفدارها می‌دونن که من چقدر عاشقِ کشیدن بتمن هستم، به همین خاطر از فکر کردن به ترکیب سبک بصری‌ و داستان‌سرایی خودم در Batman: One Dark Knight هیجان‌زده‌ام. من می‌خوام داستان پر جنب و جوش و اکشنِ یک شب عادی در گاتهام رو روایت کنم؛ با این تفاوت که برق کل گاتهام قطع می‌شه و این‌طوریه که همه‌چیز برای بتمن خیلی‌خیلی بد پیش می‌ره. نمی‌تونم صبر کنم تا اطلاعات بیشتری رو با شما در میون بذارم.

داستان Batman: One Dark Knight از جایی شروع می‌شود که قهرمانِ داستان ما در حال اسکورت کردن یک واحد از نیروهای پلیس شهر گاتهام است. آن‌ها مشغول جابجایی ابرشروری تازه به نام EMP هستند (مخفف Electro-Magnetic Pulse یا همان «جریان الکترو مغناطیسی») که قرار است در زندان بلک گیت حبس شود. با این وجود، نیروی برق شهر گاتهام پایین می‌آید و این موضوع موانعی را بر سر راه بتمن و مقصد وی قرار می‌دهد.

هر قسمت از این مینی‌سری ۴۸ صفحه خواهد داشت و مناسب مخاطبان ۱۷ سال به بالا خواهد بود. «کلیف چیانگ» و «لی گاربت» نیز کاورهای واریانتی برای این اثر خلق خواهند کرد. جاک پیش از این، قسمت‌های ۹ تا ۱۱ سری Savage Wolverine را نوشته است و در چند مجموعه‌ی آنتولوژی نیز سابقه‌ی نوشتن دارد. اما در کل، عنوان Batman: One Dark Knight اولین کار نویسندگی وی در انتشارات دی‌سی محسوب می‌شود. جاک پیش از این، طراحی آثار پر سر و صدایی چون Batman: Black Mirror و The Batman Who Laughs را در جهان بتمن برعهده داشته است. همان‌طور که پیش از این گفته شد، قسمت اول این مینی سری در تاریخ ۷ دسامبر منتشر می‌شود.

4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments