دانلود موسیقی متن جوکر – Joker

فیلم جوکر (Joker) به کارگردانی تاد فیلیپس و نقش‌آفرینی واکین فینیکس پدیده‌ای بود که با واکنش های ضد و نقیضی همراه شد و در میان برخی به عنوان اثری انتقادی و خوش‌ساخت و در میان برخی دیگر مخرب و بی‌هویت لقب گرفت. سوای واکنش‌ منتقدان و مخاطبان، یکی از نکات حائز اهمیت فیلم های درام و فیلم های کمیک‌بوکی وجود یک موسیقی متن قوی با تمی تاثیرگذار است که جوکر به عنوان نمونه‌ای از هر دو شناخته می شود.

موسیقی متن جوکر یک نمونه‌ی کاملاً متفاوت‌ نسبت به دیگر آثار هم‌رده‌اش است. شاید یکی از دلایل آن، در نحوه‌ی ساختش نهفته باشد؛ زیرا آهنگساز اثر یعنی خانم هیلدور گودنادوتیر بدون خواندن فیلمنامه، اولین قطعه‌ی آن را ساخت و بدین شکل به فیلم جوکر فضا و روح بخشید؛ همان قطعه که Bathroom Dance نام دارد، الهام‌بخشِ واکین فینیکس برای اجرای رقص معروف و فی‌البداهه‌ی جوکر در فیلم بود و این صحنه توسط او با موافقت دیگر عوامل در فیلمنامه‌ی داستان اضافه گردید.

تم تاریک و حماسی این اثر، از طرفی به تاریکی و عمق شخصیت جوکر اشاره دارد و از طرفی دیگر در معرفی هویت جوکر به عنوان اسطوره‌ای لبخند بر لب و مظهر جنون، نقشی اساسی را ایفا می کند. بنابراین برای درک بیشتر فیلم و شناخت بهتر شاهزاده‌ی جرم و جنایت، لازم است حتماً این آلبوم را گوش کنید.

دانلود موسیقی متن جوکر

نام آلبوم: Joker (Original Motion Picture Soundtrack)

نام آهنگساز: هیلدور گودنادوتیر

سال انتشار: ۲۰۱۹

فرمت: Mp3

کیفیت: ۳۲۰kbps

حجم: ۸۸MB

مدت زمان: ۳۶:۳۳

لیست ترک ها:

Hoyt’s Office
Defeated Clown
Following Sophie
Penny in the Hospital
Young Penny
Meeting Bruce Wayne
Hiding in the Fridge
A Bad Comedian
Arthur Comes to Sophie
Looking for Answers
Penny Taken to the Hospital
Subway
Bathroom Dance
Learning How to Act Normal
Confession
Escape from the Train
Call Me Joker

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments