شبکه CW سریال Superman & Lois را خواهد ساخت

پس از ساخت سریال های اختصاصی برای شخصیت هایی نظیر گرین آرو، فلش و همین‌طور دیگر شخصیت های انتشارات دی سی، سرانجام شبکه‌ی CW پا را فراتر نهاد و ساخت سریالی اختصاصی برپایه‌ی شخصیت های سوپرمن و لوئیز لین را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، گویا شبکه‌ی CW کاملاً مصمم است تا پروژه‌ی سریالی سوپرمن را آغاز کند و او را با ابعادی بزرگ‌تر در Arrowverse جای دهد. در این سریال همانند چیزی که در گذشته دیده‌ایم، تایلر هوچلین در نقش سوپرمن و الیزابت تالک در نقش لوئیز لین حاضر خواهند بود. این سریال ماجرای فشار ها، سختی ها و پیچیدگی های شاغل بودن یک والدین در جامعه‌ی امروزی را دنبال می کند. طبق این توضیحات گویا داستانِ سریال شامل پسر شگفت انگیزِ سوپرمن و لوئیز، جان کنت نیز می شود. تاد هلبلینگ (شو رانر فصل های نخست سریال The Flash) این پروژه را هدایت خواهد کرد. هلبینگ هم‌چنین برای نگارش فیلمنامه‌ی قسمت پایلوت سریال دست به قلم می شود. از تهیه کنندگان این سریال می توان به گرگ برلانتی، سارا شکتر و جف جانز اشاره کرد.

کلارک کنت

تایلر هوچلین نخستین بار در فصل دوم سریال Supergirl در قامت سوپرمن ظاهر شد و خود را به هواداران این شخصیت معرفی کرد. او همین‌طور در کراس اور هایی نظیر Elseworlds حضور داشت و طرفداران در آینده‌ای نزدیک باری دیگر شاهد سوپرمنِ او در کراس اور Crisis on Infinite Earths خواهند بود.

انتظار می رود که سریال Superman & Lois در تاریخی بین سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ از شبکه‌ی CW پخش شود.

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments